رئیس سازمان اداری و استخدامی:
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: امسال با تامین اعتبار لازم حدود ۳۰ تا ۳۲ هزار نفر استخدام می‌شوند.
کد خبر: ۷۷۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 26 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، جمشید انصاری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با تبریک روز کارمند درباره بحث اینکه آیا امسال استخدام داریم یا خیر؟ اظهار کرد: ما هر ساله برای جبران خروجی نیروی انسانی که بازنشستگان هستند و یا برای تأمین نیروی انسانی لازم در برخی طرح‌های دولتی که به بهره‌برداری می‌رسد استخدام داریم و امسال نیز حدود ۳۰ تا ۳۲ هزار نفر استخدام می‌شوند.

وی گفت: البته مجوز استخدام را ما صادر می‌کنیم، اما این دستگاه‌ها هستند که باید برای استخدام تأمین اعتبار کنند که اکنون برای حدود ۳۰ هزار نفر تامین اعتبار شده و امیدواریم تا پایان هفته آزمون استخدام مرحله اول امسال آغاز شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره نحوه نظارت بر استخدام‌ها و شایسته سالاری تصریح کرد: تمامی استخدام‌ها اگر تعریف قانونی داشته باشد توسط این سازمان انجام می‌شود و مجری آن نیز سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی است ضمن اینکه به منظور تحقق عدالت استخدامی آزمون را برگزار می‌کنیم و معتقدیم باید بهترین نیرو‌ها جذب شوند.

وی گفت: اکنون چهار سال است که تمامی استخدام‌های کشور از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد که مطابق قانون مدیریت کشوری است.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار