رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی:
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: افزایش قیمت و گرانی مرغ از سوی مرغداران است و محصولات آنها در بازار به قیمت کیلویی ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.
کد خبر: ۷۷۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 13 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، مهدی یوسف‌خانی اظهار کرد: قیمت مرغ تا به امروز روند کاهشی به خود نگرفته و تنها از چند روز گذشته، قیمت‌ها ثبات پیدا کرده است.

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از مرغداران، مرغ را به قیمت مصوب کیلویی ۸۵۰۰ تومان عرضه نمی‌کنند و قیمت عرضه آنها در حدود کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که این محصول در نهایت در بازار به قیمت کیلویی ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه گرانی مرغ از سوی مرغداران است، تصریح کرد: مرغداران مرغ زنده را با قیمتی بیش از قیمت مصوب عرضه می‌کنند و واحدهایی که مرغ را به قیمت گران خریداری و عرضه می‌کنند، از سوی بازرسان اصناف و تعزیرات با جریمه مواجه می‌شوند و برخلاف رویه همیشگی اصناف که فاکتور خرید ملاک گران‌فروشی است؛ در زمینه قیمت مرغ، ملاک قیمت مصوب است.

وی گفت: تأمین مرغ با قیمت مصوب از سوی شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود و واحدهایی که مرغ را به قیمت مصوب دریافت می‌کنند، باید به قیمت مصوب آن را عرضه کنند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار