امام جمعه دهگلان:
امام جمعه دهگلان گفت: برخی مسئولان و آقازاده‌ها در استان کردستان مشغول رانت، فساد و تبعیض هستند که باید با آنان شدیداً برخورد شود.
کد خبر: ۷۷۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵ 13 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سیدعارف عنایتی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به اعلام رتبه نخست کردستان در «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» در بین همه استان‌های کشور، اظهار کرد: متأسفانه فساد اداری در کردستان به یک موضوع عادی تبدیل شده و ادارات دولتی محل رانت، فساد و حیات خلوت و نردبان ترقی برخی افراد و گروه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان و آقازاده‌ها در استان کردستان مشغول رانت، فساد و تبعیض هستند، گفت: این افراد احساس می‌کنند مردم از کارهای آنان بی‌اطلاعند در حالی‌که فساد اداری و کارهایشان را به خوبی درک کرده اما به ‌خاطر حفظ نظام، امنیت، آرامش و به حرمت خون شهدا سکوت کرده‌اند.

امام جمعه دهگلان با ذکر اینکه مردم از عملکرد و سوءاستفاده مفسدین اداری کردستان ناراضی هستند، تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، مردم با نظام و انقلاب اسلامی مشکلی ندارند اما معترض و مخالف رانت و فساد مالی هستند و باید با این متخلفان رانت‌خوار زالو صفت برخورد شود.

وی گفت: باید ائمه جمعه، روحانیون، دانشگاهیان، فرهیختگان، فرهنگیان و اصحاب رسانه استان کردستان همه با هم نسبت به برخورد با مفسدین اداری کردستان وارد عمل شده و مطالبه‌گری کنند تا دیگر هیچ مسئولی جرأت تکرار تخلف، رانت و فساد را به خود ندهد.

ماموستا عنایتی با یادآوری سخنان حضرت امام راحل(ره) افزود: «نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد»؛ بنابراین باید روحانیون، ماموستاها، مردم و اصحاب رسانه احساس مسئولیت کرده و در مبارزه با فساد هیچ حد و مرزی نشناسند.

وی اظهار کرد: مسئولی که به تقوا و دین مقید نباشد و برای انجام وظایف خود و کارهای مردم رشوه و پول بگیرد، دیگر آن مسئول لیاقت مسئولیت ندارد و باید برکنار شود.

امام جمعه دهگلان گفت: امیدوارم همه مسئولان کردستانی در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند و برای خدا و مردم کار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار