امام جمعه موقت سنندج:
امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه کسب رتبه نخست کردستان در مؤلفه «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» مایه تأسف است، گفت: باید در مدیریت مدیران کم‌کار و فاسد در کردستان تجدیدنظر و نفرات اصلی شناسایی و محاکمه شوند.
کد خبر: ۷۷۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 12 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به عملکرد دولتمردان استان اظهار کرد: کسب رتبه نخست کردستان در مؤلفه «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» و «تورم سالانه» در بین همه استان‌های کشور مایه تأسف است.

وی گفت: باید مسئولان ارشد و دستگاه‌های نظارتی استان با مفسدین اداری در کردستان برخورد جدی کنند.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر لزوم ضرورت نظارت دقیق‌تر بر عملکرد مسئولان تصریح کرد: باید در مدیریت مدیران کم‌کار و فاسد در کردستان تجدیدنظر و نفرات اصلی شناسایی و محاکمه شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید مبارزه مستمر و قاطعانه با مفسدین و فساد اداری در دستور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: کم‌کاری یا بی‌خبری دستگاه‌های نظارتی از این معضل برای مردم قابل قبول نیست و باید هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند.

ماموستا حسینی افزود: باید مسئولانی که بانی کسب رتبه نخست کردستان در مؤلفه «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» در کشور شده‌اند، به جامعه و مردم معرفی شوند تا درس عبرتی برای دیگر مسئولین شود و از تکرار چنین اشتباهاتی فاصله بگیرند.

وی با درخواست از دستگاه‌های نظارتی برای رسیدگی و برخورد قاطع با مفسدین اداری در استان خاطرنشان کرد: تسریع در انجام این کار سبب ایجاد امید، خوشحالی و شادی مردم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار