عضو مجمع نمایندگان در مجلس در واکنش به عملکرد دولتمردان و آمار اخیر رتبه کردستان در مؤلفه فساد گفت: استاندار مسئولان ناکارآمد و ناتوان استان را عزل کند.
کد خبر: ۷۷۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 11 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری در گفت‌وگو با تسنیم، با تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه که واقع‌بین و به‌فکر توسعه استان هستند، اظهار کرد: باید استاندار، همه نمایندگان و مسئولان خبرنگارانی را که مشکلات، اقدامات و عملکردها را صادقانه منعکس و گوشزد می‌کنند، را روی چشم گذاشت.

وی در واکنش به عملکرد دولتمردان استان که منجر به کسب رتبه نخست کردستان در «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» و «تورم سالانه» در بین همه استان‌های کشور شده است، گفت: شنیدن چنین آمارهایی واقعاً جای تأسف دارد.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس تصریح کرد: متأسفانه عملکرد نامناسب مسئولان دولتی سبب شده در کردستانی که این همه نیروی انسانی، پتانسیل، ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی و معادن دارد «آمار تورم، بیکاری، طلاق و اعتیاد» روز به روز بیشتر؛ از فرصت مرزها استفاده‌ای نشود و معادن خام‌فروشی شوند.

وی گفت: شنیدن آمارهای مرگ و میر، کسب رتبه نخست کردستان در «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» و «تورم سالانه» در بین همه استان‌های کشور برای بنده تلخ‌ترین لحظات است و باید برای پایان دادن به این وضعیت تأسف‌بار به سرعت وارد عمل شد.

بیگلری با تاکید بر اینکه باید استاندار مسئولان ناکارآمد و ناتوان را عزل کند، افزود: متأسفانه کوچک‌ترین واکنش و اقدامی از مسئولان ذیرربط برای اصلاح این وضعیت بحرانی نمی‌بینیم و همچنان به‌دنبال توجیه کردن هستند.

وی از استاندار کردستان خواست که بیشتر به اخبار واقعی و خبرهای منتشره خبرگزاری‌های معتبر توجه کند و تیم رسانه‌ای و خبری قوی برای خود تشکیل دهد تا وضعیت استان را صادقانه به وی منعکس کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس اظهار کرد: استاندار باید از مسئولان بخواهد اگر آمارها و اخبارهای منتشره اصحاب‌رسانه درباره وضعیت تورم و فساد استان کذب است، با مستند تکذیب و اعلام کرده در غیر این صورت باید واقعیت‌ها را پذیرفته و به‌دنبال حل مسائل باشند.

وی گفت: استاندار کردستان نباید احساس کند خبرنگارانی که منتقد و مستقل هستند، اخبارشان صحت ندارد و به‌دنبال ناامیدی مردم هستند چراکه این رسانه‌ها نه تنها به‌دنبال ناامیدی جامعه نیستند بلکه به‌دنبال «انعکاس و پیگیری مشکلات مردم» و «واقعیت‌ها» را بیان می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار