رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی تشریح کرد
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مصوبه این کمیسیون برای واگذاری سهام عدالت را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۶۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 22 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، حمیدرضا فولادگر با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه دولت برای اصلاح ساختار سهام عدالت در این کمیسیون، اظهار کرد: در کمیسیون بررسی این لایحه به پایان رسیده است و آماده ارائه به صحن علنی پارلمان است.

وی با بیان اینکه اخیر اختلافی در چند دستگاه دولتی درباره نحوه واگذاری سهام عدالت به وجود آمده است، گفت: اختلافاتی بین سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس درباره نحوه واگذاری وجود دارد که وزیر اقتصاد قرار است این موضوع را حل و فصل کند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: دولت در لایحه خود پیش‌بینی کرده بود که برای واگذاری سهام عدالت به دارندگان آن صندوق‌های مشترک سرمایه‌گذاری تشکیل شود که این موضوع در کمیسیون رد شد.

وی درباره مصوبه کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی برای واگذاری سهام عدالت، گفت: تصمیمی که کمیسیون گرفت این بود که واگذاری سهام عدالت طی یک دوره 5 ساله از طریق بورس انجام شود.

فولادگر افزود: تا دو هفته آینده لایحه ساماندهی سهام عدالت را برای بررسی به بیشتر در صحن علنی پارلمان تقدیم هیئت رئیسه پارلمان خواهیم کرد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار