عکاس خمینی شهری مدال طلای جشنواره بین المللی «گولر آرتان» ترکیه را کسب نمود.
کد خبر: ۷۶۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 22 July 2019

به گزارش تابناک، میلاد نعلبندیان عکاس خمینی شهری طی دو ماه گذشته در دو جشنواره بین المللی در کشور ترکیه توانسته حائز رتبه بین المللی شود و در این ارتباط در روزهای گذشته توانست مدال طلای جشنواره بین المللی «گولر آرتان» ترکیه را کسب کند.

میلاد نعلبندیان در مورد این جشنواره با بیان اینکه جشنواره بین المللی «گولر آرتان» در کشور ترکیه و زیر نظر فدراسیون جهانی عکس فیاپ در سه بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ و در بخش ویژه با موضوع مطالعه برگزار شد، اظهار داشت: در این جشنواره توانستم مدال طلای جشنواره را در بخش آزاد رنگی با عکسی از بندر بریس چابهار کسب نمایم.

این عکاس خمینی شهری در مورد دومین جشنواره‌ای که در آن حائز رتبه شده است، گفت: جشنواره آربلای ترکیه دیگر جشنواره‌ای بود که توانستم مدال نقره جشنواره را به همراه ۵۰۰ دلار جایزه نقدی در بخش آزاد رنگی کسب کنم.

وی با بیان اینکه جشنواره «آربلا» نیز زیر نظر فدراسیون جهانی عکس فیاپ در سه بخش با ۱۲ عکس برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین با عکسی از آئین نوروز روستای تنگی سر کردستان نشان افتخار جشنواره را کسب کردم.

نعلبندیان بیان داشت: این جشنواره در شهر مرسین ترکیه و با سه موضوع خلاقه (واقعیت تغییر یافته)، عکس‌های دیجیتال با موضوع آزاد و زندگی در آشپزخانه برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار