استاندار اردبیل گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل در تابستان سال جاری، کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۶۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 22 July 2019
 
استاندار اردبیل: کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر افتتاح می شود

 

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جریان بازدید از روند اجرایی این کارخانه افزود: برغم تحریم‌های استکبار جهانی تمامی قطعات و ماشین‌آلات مورد نیاز این واحد صنعتی وارد کشور شده و هم اکنون نصابان چینی مشغول نصب و راه‌اندازی خط تولید می‌باشند.

او گفت: راه‌اندازی این واحد تولیدی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت و ظرفیت عظیمی برای منطقه و کشور است.

بهنامجو افزود: در فاز نخست این کارخانه بیش از هزار نفر مشغول کار خواهند شد.

اللهوردی، مجری این واحد بزرگ صنعتی نیز گفت: جذب نیروی انسانی این کارخانه و انجام آموزش‌های لازم و مورد نیاز نیروی کار آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود اولین کامیون تولیدی کارخانه کامیون‌سازی

مشگین‌شهر با نشان چاپار بزودی وارد بازار شود.

وی افزود: کامیون تولیدی این کارخانه در تیپ‌های مختلف از جمله کامیون‌های دو محور و سه محور، دو محور کشنده، کمپرسی و اتاق چوب باری و سه محورهای کشنده سنگین، کمپرسی، باری خدماتی خواهد بود.

وی اظهار داشت: تاکنون برای راه‌اندازی کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار