فرماندار شهرستان گیلانغرب از ایجاد بیش از هزار شغل در سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 22 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، صبح امروز با حضور محمد رضوان مدنی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسن عزیزی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان کرمانشاه سند توسعه اشتغال شهرستان گیلانغرب جهت اجراء تحویل فرماندار این شهرستان گردید.

در این سند، میزان اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۸ پیش بینی و تعیین شده است، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه نرخ بیکاری استان کرمانشاه در سال ۹۷ به میزان ۳ درصد کاهش یافته است و استان کرمانشاه در حال حاضر از این حیث در رتبه پنجم کشور قرار دارد از تخصیص و ابلاغ موضوع تبصره ۱۸ به بانک‌ها خبر داد.

عزیزی از اجرای برنامه بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب طرح کار ورزی با تسهیلات ویژه بیمه‌ای خبر داد و گفت: پرداخت یارانه دستمزد و مشوق‌های بیمه‌ای برای کارفرمایان از جمله مزایای در نظر گرفته شده در اجرای این طرح است.

کوروش محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب هم تعداد اشتغال پیش بینی شده در این شهرستان را برای سالجاری ۱۰۳۶ نفر اعلام نمود و بیان کرد: طی چهار ماه گذشته تعداد ۲۱۹ نفر آن ثبت گردیده است.

محمد رضوان مدنی در این نشست گفت: سند اشتغال استان کرمانشاه برای پایین آوردن نرخ بیکاری قابل تمجید است و می‌توان از آن به عنوان یک الگو برای سایر استان‌های کشور نیز بهره گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار