مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه گفت: با تخریب ۳۸ مورد فنس کشی، دیوارکشی، احداث سکو، محوطه سازی و تفکیک اراضی در روستای لاسم ۲۰ هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی فیروزکوه آزاد شد.
کد خبر: ۷۶۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 22 July 2019

به گزارش تابناک تهران، رضا فرازی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، مأموران اداره امور اراضی و تیم‌های گشت حفاظت اراضی شهرستان فیروزکوه تعداد ۳۸ مورد فنس کشی، دیوارکشی، احداث سکو، محوطه سازی، بنای نیمه کاره و تفکیک اراضی در روستای لاسم شهرستان فیروزکوه به مساحت تقریبی ۲۰ هکتار که پیش از این شناسایی و دستور توقف عملیات آنها صادر شده بود، تخریب و اراضی کشاورزی منطقه به حالت اولیه بازگشت.

وی ادامه داد: کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه پس از هماهنگی‌های لازم و همکاری با نیروهای انتظامی و قضائی این تخلفات را قلع و قمع کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: بسیاری از سودجویان قصد دارند با تغییر کاربری در اراضی کشاورزی مانع از تولید محصولات کشاورزی شوند که اقدامات سودجویانه متصرفان تحت نظارت قرار دارد و طبق قانون با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

فرازی از کشاورزان خواست جهت هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی فیروزکوه مراتب را به جهاد کشاورزی اعلام کنند و هر گونه تفکیک افراز و قطعه بندی اراضی زراعی و باغی غیر مجاز بوده و با متخلف با هماهنگی مقام محترم قضائی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار