فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی کفش و اسباب بازی قاچاق به وزن یک تن و با ارزش ۲ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 22 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،  سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک کامیون کفش و اسباب بازی قاچاق را از استان‌های جنوبی کشور به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و شیوه‌های خاص خود موفق به ردیابی مسیر تردد کامیون حامل بار قاچاق در محور ماهیدشت به کرمانشاه شده و در محل مناسب برای توقیف آن مستقر شدند.

سردار جاویدان، تصریح کرد: پلیس اگاهی به محض مشاهده خودروی مورد نظر و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در ورودی شهر کرمانشاه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده، یک تن کفش و اسباب بازی قاقچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

وی همچنین از دستگیری راننده کامیون حامل کالای قاچاق و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان گفت: یکی از برنامه‌هایی که با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود برخورد با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی است که خوشبختانه امسال با رشد کشفیات نسبت به سال قبل روبرو بوده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار