مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان هزینه صرف شده برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی آبادان را ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:ساخت این بیمارستان تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۷۶۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 22 July 2019

صادق جلیلی با بیان اینکه جذب نیرو بر اساس نیاز این بیمارستان انجام می شود افزود: پیش بینی می شود با افتتاح بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان ۵۵۰ نیروی درمانی و خدماتی جذب شوند.

وی ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی آبادان را بالاترین ضریب اشغال تخت در استان خوزستان عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود در آزمون امسال تعدادی نیرو برای مرکز درمان قدیمی و بیمارستان جدید آبادان نیز جذب شود.

جلیلی با بیان اینکه بیمارستان جدید سازمان تامین اجتماعی آبادان ۱۶۰ تخت ظرفیت دارد گفت: تجهیزات این بیمارستان به تدریج وارد بیمارستان می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه شهرستان آبادان به لحاظ بافت کارگری و صنعتی دارای اهمیت ویژه ای است در خصوص ساماندهی و یا تغییر کاربری بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان بیان داشت تاکنون دستوری مبنی بر تغییر کاربری بیمارستان ۱۷ شهریور ابلاغ نشده و طبق نظر سازمان تامین اجتماعی قرار است این بیمارستان برای خدمات تخصصی و فوق تخصصی به کار خود ادامه دهد.

وی در پاسخ به اینکه سازمان تامین اجتماعی تمایلی برای خدمات توریسم درمانی به اتباع عراقی در منطقه آزاد اروند دارد، گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی در اولویت اول به بیمه شدگان تامین اجتماعی است و در صورتی که ظرفیت بیمارستان اجازه دهد علاوه بر خدمات رسانی به بیماران سایر بیمه شدگان داخلی موضوع توریسیم درمانی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نهضت آی تی را از دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی بیان کرد و گفت: مهمترین بخش برنامه نهضت آی تی حذف نسخ کاغذی در مراکز سازمان تامین اجتماعی که به صورت ۱۰۰ درصد اجرا شده و در مراکز طرف قرارداد آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال پیشرفت خوبی داشته باشد.

جلیلی افزود: این طرح در مطب ها و مراکز درمانی طرف قرار داد نیز با فراهم کردن زیر ساخت اجرایی می شود.

وی ادامه داد: عملیاتی شدن این طرح ضمن صرفه جویی در کاغذ مقدمه ای برای تشکیل پرونده های الکترونیکی و بالا رفتن دقت و سهولت درمان است.

به گزارش ایرنا بیمارستانهای جدید ۱۶۰ تخت خوابی آبادان و ۹۶ تخته دزفول امسال افتتاح می شوند.

حدود ۲ میلیون و ۸۵۰ نفر زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی خوزستان قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار