کد خبر: ۷۶۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ 19 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  استاندار که عصر امروز به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و برخی مدیران استانی به صورت سرزده از بخشهای مختلف قلب⁦،نوزادان،اورژانس،زنان و دیگر بخشهای بیمارستانی امام سجاد بازدید کرد،گفت : وضعیت خدمات رسانی و بهداشتی و درمانی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به بیماران،همراهان و پرسنل رضایت بخش است.

استاندار در حاشیه این بازدید ۲ ساعته علاوه بر دیدار با پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان با برخی همراهان بیمار و بیماران بستری به گفتگو پرداخت و دستوراتی در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
حسین کلانتری در ادامه  با اشاره به دیدگاه های مراجعان در زمان این بازدید اظهار داشت: بیماران و همراهان آنها از خدمات رسانی در این بیمارستان راضی هستند که جای تقدیر از پرسنل این مرکز درمانی دارد و امیدواریم این خدمات و به ویژه تکریم و احترام بیماران و همراهان بیمار تداوم داشته باشد..
وی بیان کرد: خدمات طرح تحول سلامت به عنوان یکی از برجسته ترین خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید از نظر تجهیزاتی و نوع خدماتی در این بیمارستان خود را نشان داده است.
وی طرح تحول سلامت را یکی از موفق ترین طرحهای درمانی و بهداشتی از سوی دولت در سالهای اخیر ارزیابی کرد و افزود: با اجرای این طرح در کشور بخش زیادی از مشکلات درمانی بیماران و مراجعه کنندگان بیمارستانی حل شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به راه اندازی بخش قلب این بیمارستان که اخیراً راه اندازی شده،اشاره کرد و گفت: بخش تجهیزاتی و انواع خدمات بهداشتی و درمانی در این بخش رضایت بخش بوده و البته انتظار می رود مسئولان بیمارستان نسبت به توسعه آن بیشتر تلاش کنند.

کلانتری مشکلات ترافیکی این بیمارستان از ورودی پارک مهرورزی را یادآور شد و با اشاره به راکد بودن طرح ساماندهی مشکلات ترافیکی خواستار شتاب بخشی به این طرح و حل معضل دسترسی شهروندان به این بیمارستان شد.

وی به دیدار اخیر خود با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره و از سفر وزیر به استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این سفر بتواند نقش اثرگذاری در بهبود خدمات رسانی در حوزه درمان و بخشهای مختلف بهداشتی در شهرها و روستاهای استان داشته باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار