یادداشت مخاطب تابناک؛
در بازار هفتگی شهر لنده اگر چه فروشندگان به شهرداری به عنوان متولی اجاره می پردازند متاسفانه شاهد هستیم بازار هفتگی تحت نظارت این نهاد فاقد امکانات رفاهی-بهداشتی و امنیتی لازم است. اگر چه نکات ذکر شده در این سالها از طرف شهروندان به کرات به شیوه های  مختلف بیان شده است ولی متاسفانه مسئولین ذیربط هیچ گونه توجهی نکردند. و این سهل انگاری باعث شد تا در روز گذشته یک "دختر معصوم قربانی شود و براثر برخورد وانت بار جانش را از دست دهد. حادثه ای که تا سالها پدر و مادر و بستگان این دختر خردسال را آزار می دهد ودل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد .
کد خبر: ۷۶۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 17 July 2019

آنچه در ادامه می خوانید از سری یادداشت های تحلیلی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است  که تحریریه تابناک به منظور احترام به نظر مخاطبان اقدام به درج آن می نماید و این به معنی تایید یا تکذیب مطلب مورد اشاره نیست. شما هم می توانید نکته نظرات خود را در تایید ، تکذیب و یا نقد آن بیان کنید.

بی تفاوتی شورای ترافیک لنده به یک مطالبه/ بازار هفتگی که قربانی گرفت!

تابناک-فاضل عزیزی؛ راه‌ اندازی بازارچه‌ های محلی<<هفتگی>>  در یک شهرستان  می‌تواند نیاز شهروندان را در حوزه های مختلف برای دسترسی به محصولات تولیدی <<خوراکی، مصرفی>> تا حدودی  پاسخ بدهد اگر چه متولیان باید در نظر داشته باشند که کالاهای عرضه شده به نسبت بازار اصلی ارزان تر به دست مردم رسانده شوند .

نظارت کنندگان و متولیان راه اندازی بازارهای هفتگی ضمن کنترل بازار نباید فراموش کنند آنان موظف به ارائه خدمات رفاهی نیز هستند که تامین امنیت و ایجاد یک فضای بهداشتی از جمله وظایف آنان است.

در بازار هفتگی شهر لنده اگر چه فروشندگان به شهرداری به عنوان متولی اجاره می پردازند متاسفانه شاهد هستیم بازار هفتگی تحت نظارت این نهاد فاقد امکانات رفاهی-بهداشتی و امنیتی لازم است.

در مکان سه شنبه بازار لنده امکاناتی مانند روشنایی و آب، سرویس بهداشتی در نظر گرفته نشده است.وضعیت کف بازار خاکی و غیره بهداشتی  و نامناسب است وخریدار و فروشنده را آزار می دهد.

یکی از نکات مهم اما فراموش شده در این بازار عدم امنیت کافی هم برای فروشندها و هم برای مردمی که مراجعه میکنند. بازار هفتگی لنده با توجه به اینکه در خیابان اصلی وسه راهی درمانگاه قرار دارد قطعا تردد خودروها زیاد است و ضمن آن در صورت بروز هر گونه حادثه ای عبور و مرور دستگاه های خدمات رسان مختل میشود و این یک آسیب است. فضای شلوغی آن نیز خود بخود هر لحظه امکان حادثه را فراهم میکند.

اگر چه نکات ذکر شده در این سالها از طرف شهروندان به کرات به شیوه های  مختلف بیان شده است ولی متاسفانه مسئولین ذیربط هیچ گونه توجهی نکردند. و این سهل انگاری باعث شد تا در روز گذشته یک "دختر معصوم قربانی شود و براثر برخورد وانت بار جانش را از دست دهد. حادثه ای که تا سالها پدر و مادر و بستگان این دختر خردسال را آزار می دهد ودل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد .

موارد ذکر شده گوشه ای از مشکلات و مطالبات عمومی است که مدیران حوزه شهری و شوراهای شهر و ترافیک" باید به آنها ورود و تصمیماتی در راستای رفع آنان لحاظ نمایند.

از دادستان محترم، فرماندار شهرستان و امام جمعه محترم تقاضامندیم  به مسئله جایگاه  این بازار ورود کرده و ضمن آسیب شناسی موضوع، تمهیداتی در این مورد اندیشیده شود.

فاضل عزیزی از فرهنگیان شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
درود بر شما جناب عزیزی
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شورای ترافیک لنده
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ضعیف ترین فرماندار شهردار و شورای شهر تاریخ لنده فعلا سر کارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار