رابط شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در مصاحبه ای در اسفندماه 97 با تاکید بر اینکه اصولگرایان به هیچ وجه جذابیتی برای مردم ندارند، گفت: ریزش رای اصلاح طلبان به هیچ وجه به سبد اصولگرایان سرریز نخواهد شد.
کد خبر: ۷۶۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 17 July 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه برگزار خواهد شد. یکی از طیف های تاثیرگذار در انتخابات اصلاح طلبان هستند که البته طی دوره های اخیر عملکرد آن ها خصوصا در استان ها همواره با انتقاداتی مواجه بوده است. آنچه که در اصلاحات مناطق رخ می دهد معمولا ناشی از تصمیمات شورای سیاست گذاری آن ها در مرکز است.

با توجه به این نکته که سال جاری سال برگزاری انتخابات مجلس است ، شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان رابطان خود در استان ها را مشخص کرده اند.

بنابر این گزارش اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در جلسه اخیر خود علی صوفی را که در دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است به عنوان رابط خود در این استان معرفی کرده اند. 
شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در جلسات هفتگی و یا دو هفته یکبار خود، رابطین استانی را مشخص می‌کنند که این رابطین در ایام انتخابات گزارش مستقیم را از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وضعیت استان به دفتر مرکزی ارائه می‌دهند.
رابطین استانی در شناخت ظرفیت‌ها و هماهنگی بین استان تهران نقش مهمی را برعهده دارد.

رابط شورای سیاست گزاری اصلاح طلبان در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
علی صوفی استاندار گیلان در دولت اول و وزیر تعاون در دولت دوم محمد خاتمی بوده‌است.

وی از ۱۳۶۴/۱۲/۲۱ تا ۱۳۶۸/۷/۱۸ در دولت دوم میرحسین موسوی استاندار بوشهر و از ۱۳۶۸/۷/۹ تا ۱۳۷۲/۶/۲۱ در دولت اول هاشمی رفسنجانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد بود.
اصولگرایان هیچ جذابیتی برای مردم ندارند
علی صوفی که یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب است در مصاحبه ای در اسفندماه 97 با تاکید بر اینکه اصولگرایان به هیچ وجه جذابیتی برای مردم ندارند، گفت: ریزش رای اصلاح طلبان به هیچ وجه به سبد اصولگرایان سرریز نخواهد شد.
در حالی اصولگرایان به ریزش رای اصلاح‌طلبان و جذب آن برای انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری به نفع خود چشم دوخته‌اند که اصلاح طلبان آن را امیدی واهی می دانند که با واقعیت همخوانی ندارد.
صوفی در این موضع گیری اخیر خود گفته بود : اصلاح طلبان اگرچه ریزش رای را باور دارند اما معتقدند این رای سر از صندوق اصولگرایان در نخواهد آورد بلکه به جمعیت منفعلی تبدیل خواهد شد که مشارکتی در انتخابات نخواهد داشت.
لازم به توضیح است خبرگزاری فارس دیگر رابطین این طیف سیاسی در برخی استان ها را به شرح زیر منتشر کرده است.
فارس: سید عبدالواحد موسوی لاری
البرز: شهیندخت مولاوردی
اردبیل: احد قضایی
کهگیلویه و بویر احمد: علی صوفی
آذربایجان غربی و شرقی: صادق بناب
خوزستان: محمدعلی افشانی
اصفهان: مرتضی مبلغ
خراسان رضوی: حسن رسولی
خراسان شمالی: اسماعیل گرامی‌مقدم
سمنان: محمد سالاری
یزد: کلانتری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
هم پیر و پاتالل؟؟؟؟؟
واویلتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
برو ...... الان اصلاح طلبی جایی ندارد اصلاح طلب و اصولگرا واژه ای است که شماها برا چپاول بیت المال و دزدی به کار می برید و با ترتیب همین جلسات خدا می داند با هزینه کی دارید این تصمیمات مفت را می گیرید یک مشت پیر پاتال ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار