نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در گفت‌وگو با تابناک:
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی بی‌توجهی‌ها در حوزه آب و فاضلاب استان روی داده و این موضوع سریعاً باید بررسی و پیگیری شود گفت: از عملکرد آب و فاضلاب شهری کردستان کاملاً ناراضی هستم و قطعاً از وزیر نیرو طرح سؤال خواهم کرد.
کد خبر: ۷۵۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ 03 July 2019

سیداحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به مشکلات اخیر آب شرب در شهرهای مختلف استان بویژه سنندج و دیواندره اظهار کرد: صبح دیروز پس از مطالعه مطلب منتشره در تابناک با وزارت نیرو تماس گرفته‌ام و به تندی از وضعیت پیش‌آمده انتقاد کرده‌ام. 

وی گفت: در تماس تلفنی انجام شده، مشکلات آب شرب شهرهای مختلف استان را پیگیری کرده‌ام و وزارتخانه هم موضوع را از طریق تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان پیگیری کرده است. 

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرعامل آبفا کردستان در روز وقوع مشکل آب در دیواندره حتی به خود زحمت سفر به این شهر را نداده است! تصریح کرد: همان روز که مشکل در دیواندره پیش آمده بود با «محمدی» تماس گرفتم و او عنوان کرد کلرزنی انجام شده و آب مشکلی ندارد! 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در حوزه انتخابیه حضور دارد، گفت: به محض بازگشت به تهران درباره عملکرد مدیرعامل آبفا و نیز مشکلات آب و فاضلاب کردستان از وزیر نیرو طرح سؤال خواهم کرد و وزیر باید با حضور در خانه ملت پاسخ‌گوی عملکرد زیرمجموعه‌اش در کردستان باشد. 

علوی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر بارندگی یا مسائلی از این دست در کردستان روی نداده تا بر کیفیت آب اثر گذاشته باشد، افزود: برخی بی‌توجهی‌ها در حوزه آب و فاضلاب استان روی داده و این موضوع سریعاً باید بررسی و پیگیری شود. 

وی تأکید کرد: علت کدر شدن آب دیواندره، مشکلات آب شرب سنندج و همچنین مشکلات دیگر نقاط استان در این حوزه باید کاملاً روشن شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً از وزیر نیرو طرح سؤال خواهم کرد، گفت: از عملکرد آب و فاضلاب شهری کردستان کاملاً ناراضی هستم و وزارت نیرو حتماً باید در این زمینه جواب‌گو باشد. 

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که باید وزیر نیرو درباره آن پاسخ‌گو باشد ورود فاضلاب به سدهای استان کردستان است. 

علوی با اشاره به متوسط بارش 1100 میلی‌متری باران در کردستان اظهار کرد: اینکه برخی روستاهای ما در چنین شرایطی آب نداشته باشند و کدورت آب در بعضی شهرها به این حد بالا باشد به هیچ وجه قابل قبول نیست. 

وی با بیان اینکه ماه گذشته هم از وزیر نیرو طرح سؤال کردم و وزیر هم برای پاسخ‌گویی در کمیسیون کشاورزی مجلس حاضر شد، گفت: در آن جلسه مسائل حوزه فاضلاب استان، مسائل مجتمع‌های آب‌رسانی و موضوعات مرتبط با سدهای استان مطرح گردید و قرار بر آن شد که نشست دیگری هم برای روشن شدن مسائل مطرح شده برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آبفا و وزارت نیرو فقط و فقط یه ناجی داره:مهندس شمسایی و لاغیر...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار