رئیس پلیس راه کردستان خبر داد
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت در تمامی جاده‌های استان از امروز آغاز شد و در روزهای معین شده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۲۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 16 March 2019

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه صورت میانگین 50 دستگاه انواع کامیون‌های ترانزیت سوخت در جاده‌های استان تردد می‌کنند، اظهار کرد: مرحله اول ممنوعیت تردد این تانکرها از امروز 25 اسفندماه آغاز و تا پنج فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: مرحله دوم ممنوعیت این خودروها هم از 8 فروردین تا 17 فروردین سال آینده اجرایی و از تردد آنها در جاده‌های کردستان ممانعت می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: در روزهای 28 و 29 اسفند سال‌جاری هم در محورهای بانه سقز و مریوان سنندج از 7 صبح تا 10 شب عبور هرگونه کامیون ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تنها در موارد ضروری امکان تردد کامیون در روزهای ممنوعیت وجود دارد، گفت: ممنوعیت تردد کامیون در روزهای 12، 13، 14 و 16 فروردین سال آینده هم اجرایی می‌شود.

گوهری افزود: بر اساس تصمیمی که به صورت سراسری گرفته شده است، از 25 اسفند تا پایان تعطیلات، خودروهایی که برابر ماده 8 رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی بیش از 10 میلیون ریال جرائم رانندگی دارند توقیف نمی‌شوند و تنها به دادن تذکر به آنها اکتفا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار