مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 395 عدد کارت هوشمند سوخت از متخلفان کشف و مسدود شده است.
کد خبر: ۷۲۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 02 March 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون و در بازدید گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت از جایگاه‌های عرضه سوخت استان، یک هزار و 395 عدد کارت هوشمند سوخت از متخلفان کشف و مسدود شده است.

وی گفت: از این تعداد کارت مسدود شده، 49 کارت سوخت بنزین و یک هزار و 346 کارت سوخت نفت‌گاز مربوط به خودروهای شخصی و عمومی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه افراد خاطی به کمیته تخلفات منطقه معرفی و پس از اخذ تعهد محضری، 287 فقره از پرونده ها به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد، تصریح کرد: برای این تعداد پرونده بیش از 2 میلیارد و 220 میلیون ریال جریمه تعیین و از متخلفان دریافت شد.

وی گفت: هم‌زمان با افزایش نرخ ارز و تفاوت قیمت فرآورده در 2 سوی مرز و سوء استفاده افراد سودجو از این موضوع در راستای جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی بازرسی و بازدیدهای منظم در جایگاه عرضه سوخت استان صورت می‌گیرد.

یاسمی افزود: با هدف تحقق حقوق شهروندی و ایجاد زمینه عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت، با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، استاندارد و نیروی انتظامی بازرسی‌های مداوم انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار