رئیس پلیس راه کردستان خبر داد
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: عبور انواع کامیون‌های کشنده در 2 محور ارتباطی استان به دلیل شرایط نامساعد جوی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
کد خبر: ۷۱۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 27 February 2019

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: تردد انواع کامیون‌های کشنده در محورهای ارتباطی سنندج دیواندره، محدوده شهر حسین‌آباد و دیواندره سقز ممنوع شده و این محدودیت تا اتمام عملیات برف روبی مسیر ادامه دارد.

وی گفت: این 2 محور اکنون شاهد بارش برف و کولاک شدید است ولی در سایر نقاط و جاده‌های استان هم بارش‌ها به صورت پراکنده برف و باران آغاز شده است.

بارش برف و باران جاده‌های کردستان را فراگرفته است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم گفت: جاده‌های استان به دلیل فعالیت سامانه بارشی از بامداد امروز شاهد بارش برف به صورت پراکنده و باران است.

دانش زندی افزود: اکنون محور سنندج دیواندره و دیواندره سقز در محدوده زرینه شاهد بارش برف شدید و محور سنندج مریوان نیز شاهد بارش پراکنده برف است و در بقیه نقاط نیز بارش باران داریم.

وی همچنین از کاهش دید افقی در برخی از محورهای استان به خصوص گردنه‌ها خبر داد و افزود: این کاهش در محور دیواندره بیجار بیشتر از سایر نقاط بوده و حداکثر دید در آن مسیر 50 متر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار