دبیر انجمن قطعه‌سازان همگن با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد، گفت: وقتی این خودرو‌ها راهی بازار شود به طور حتم قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۷۱۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 25 February 2019

به گزارش تابناک کردستان، آرش محبی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت انواع خودرو‌های داخلی در بازار بیش از ۳۰ درصد حباب دارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم تولید شرکت‌های خودروساز، مردم نباید درگیر هیجانات شده و اقدام به خرید خودرو از بازار کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد، گفت: وقتی این خودرو‌ها راهی بازار شود به طور حتم قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا می‌کند.

دبیر انجمن قطعه سازان همگن تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان کمک دولت به قطعه‌سازان پرداخت شده و امیداریم تا پایان هفته مابقی منابع تعیین شده به قطعه‌سازان برای تسریع در فعالیت و رفع مشکلات پرداخت شود.

وی با اعلام اینکه علاوه بر این خودروسازان هم باید برای باید رفع مشکلات قطعه سازان اصلاحات لازم را در قیمت قطعات انجام دهند، گفت: به صورت میانگین باید قیمت قطعات خودرو بین ۷۰ تا ۱۴۰ درصد افزایش پیدا کند تا امکان فعالیت و توسعه برای قطعه‌سازان فراهم شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار