مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: روزانه 7 تن گوشت قرمز منجمد در استان کردستان توزیع می‌شود که سعی می‌کنیم مردم بابت تهیه آن دچار مشکلی نشوند.
کد خبر: ۷۱۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 06 February 2019

به گزارش تابناک کردستان، شهریار حنیفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 3 کالای اساسی برنج، شکر و گوشت قرمز در استان کردستان توزیع می‌شود.

وی گفت: در 10 ماهه امسال، قریب به 6 هزار تن انواع اقلام یارانه‌ای توزیع شده که شامل 750 تن گوشت قرمز منجمد، 120 تن گوشت قرمز گرم، یک هزار و 98 تن مرغ منجمد، 3 هزار و 600 تن انواع برنج، 300 تن شکر و 114 تن تخم مرغ بوده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: همچنین در حال حاضر یک هزار تن پرتقال و 700 تن سیب برای شب عید در استان ذخیره شده است.

وی گفت: برای تامین کالاهای اساسی در ماه اسفند نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است و قطعاً سهمیه استان کردستان در این زمینه کاهش نخواهد یافت.

حنیفی افزود: توزیع اقلام اساسی از طریق اتحادیه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی دارای تایید صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌شود اما برای توزیع میوه شب عید هنوز تصمیم گیری نشده است و این مسئله طی کمیته‌ای به ریاست سازمان جهاد کشاورزی و حضور نماینده استانداری و سازمان صنعت و معدن و تجارت تعیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه 7 تن گوشت قرمز منجمد در استان کردستان توزیع می‌شود؛ اختلاف قیمت گوشت قرمز منجمد با گوشت گرم را دلیل تقاضای زیاد برای گوشت قرمز منجمد و صف‌های پرجمعیت و طولانی دانست و اظهار کرد: سعی می‌کنیم مردم بابت تهیه گوشت قرمز منجمد دچار مشکلی نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار