معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج گفت: باید هر چه زودتر تکلیف اسناد اراضی و املاک این ناحیه مشخص و برای صدور سند آنها اقدام شود.
کد خبر: ۷۱۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 31 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، حسینعلی امیری امروز در بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج اظهار کرد: نبود اسناد اراضی و املاک مشکلات حقوقی و اجتماعی زیادی بدنبال دارد.

وی با بیان اینکه کارهای اساسی عمرانی خوبی در نایسر سنندج در دست اجراست هر چند نیازهای مردم زیاد است، گفت: استانداری کردستان در 2 سال گذشته برنامه‌های خوبی در این ناحیه اجرا و عملیاتی کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: مردم به عنوان ساکنان این منطقه باید خود نیز در بازسازی و بهسازی محل زندگی‌شان مشارکت کنند تا کارها زودتر و بهتر به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه خدمات دولت در نواحی منفصل شهری سنندج از جمله نایسر در حوزه‌‌های درمان، آموزش، ورزش، فضای سبز و بهسازی معابر متمرکز است، گفت: رئیس جمهور من را به عنوان یک فرد کُرد زبان بە کردستان فرستادە تا مشکلات را از نزدیک بررسی و گزارشات لازم را جهت اقدام خدمت ایشان اعلام کنم.

امیری خطاب به مسئولان اجرایی استان کردستان افزود: نباید تمام توان و انرژی خود را صرف بازسازی و عمران نواحی منفصل شهری کرد بلکه اصل و اساس هر کار و اقدامی را مسائل حقوقی تشکیل داده و باید به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشید.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار