فرمانده سپاه کردستان مطرح کرد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یک هزار و 500 طرح را برای اجرا در سال آینده به استانداری کردستان پیشنهاد داده‌ایم تا با همکاری دولت، سپاه، خیرین و مردم اجرایی شود.
کد خبر: ۷۰۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 30 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر استان کردستان اظهار کرد: خبرنگاران باید قاطع و در عین حال صادقانه به مشکلات، نیازها و امور جامعه بپردازند.

وی گفت: انتقاد لازم است اما باید واقع‌بینانه باشد و در عین حال هنرمندانه و به موقع مطالبه‌گری کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: بیان حقایق در جامعه از رسالت‌های رسانه است و خبرنگاران نباید محدودیتی در این راستا برای خود قائل شوند.

وی گفت: روشنگری باید در جای خود و به موقع انجام شود تا شاهد اثربخشی بیشتر و دور از سیاه‌نمایی باشیم.

سردار رجبی با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری کلان و طرح‌های بزرگ مشکل داریم، افزود در این شرایط می‌توانیم به طرح‌های خرد و عام‌المنفعه ورود کنیم.

وی اظهار کرد: یک هزار و 500 طرح را برای اجرا در سال آینده به استانداری کردستان پیشنهاد داده‌ایم تا با همکاری دولت، سپاه، خیرین و مردم اجرایی شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در 8 سال گذشته بیش از 6 هزار طرح محرومیت‌زدایی در استان کردستان انجام گرفته است.

وی افزود: سپاه در راستای محرومیت‌زدایی، توسعه‌، ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاری و خدمات‌رسانی به مردم آمادگی کمک به دولت را دارد.

سردار رجبی با بیان اینکه بیشتر مسئولان به برگزاری جلسات متعدد اکتفا می‌کنند و عمل کمتری از آنها دیده می‌شود، خاطر نشان کرد: مدیران باید به روستاها و مناطق محروم سرکشی کنند تا بدانند که چه کارهایی باید در این مناطق صورت گیرد.

وی گفت: در موقعیت کنونی کشور و گسترش تهدیدهای دشمن، نیازمند عمل بیشتر از مسئولان هستیم.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار