استاندار تهران گفت: سرعت بخشیدن به ساخت و سازهای تعاونی های مسکن و شروع به کار مسکن اجتماعی می تواند بازار را از حالت رکود خارج کند.
کد خبر: ۷۰۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 27 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ مسکن اجتماعی گام مثبت دولت تدبیر و امید برای خانه دار شدن افراد کم تر برخوردار جامعه است و تفاوت آن با مسکن مهر آن است که در آن مشکلات زیرساختی وجود نخواهد داشت و این ساختمان ها از ایمنی بیشتر برخوردار هستند. 
انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ارائه تسهیلات با بهره کم، یکی از برنامه های راهبردی دولت دوازدهم برای رفع مشکل رکود در بازار مسکن، خانه دارشدن جوانان و افراد محروم جامعه است. 
وی افزود: زمین مهمترین فاکتور در بحث مسکن است باید شرایطی را تدبیر کنیم تا زمین توسط سازمان های دولتی نظیر وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه های دولتی در اختیار سازندگان مسکن قرار گیرد تا قیمت تمام شده ساختمان به حدی برسد، تا خرید آن برای متقاضیان مسکن مقرون به صرفه باشد، این راهکار یکی از راه حل های خوب و ضربتی مسکن است.
محسنی بندپی در خصوص پیش بینی بازار مسکن در سال آینده گفت: با توجه به درخواستی که رئیس جمهور از وزیر جدید راه و شهرسازی داشته اند بنده افق مسکن را خوشبینانه می بینم و امیدوارم سال آینده شاهد رونق در ساخت و ساز در بازار مسکن باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که وزیر سابق راه و شهرسازی در مسائل حمل و نقل ریلی خوب عمل کرد اما در زمینه مسکن مهر دستاورد مطلوبی نداشت، گفت: وزیر سابق راه و شهرسازی از یک تجربه بالایی در زمینه حمل و نقل برخوردار بود اما در زمینه مسکن مهر با توجه به جانمایی و ظرفیت مازادی که ایجاد شد با مشکلاتی مواجه بود اما وزیر جدید با توجه پیشرفت 70 تا 80 درصدی مسکن مهر خود را مقید می داند تا آنها را به اتمام برساند ما نیز کمک می کنیم تا کار سرعت بیشتری بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار