اطلاعیه شماره یک مرکز آزمون جهاددانشگاهی در خصوص ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1397 منتشر شد؛ ثبت‌نام از یکشنبه ۳۰ دی‌ماه آغاز و تا سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ ادامه دارد؛ تاریخ آزمون هم ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ است.
کد خبر: ۷۰۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 17 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، اطلاعیه شماره یک مرکز آزمون جهاددانشگاهی در خصوص ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1397 منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1397 می‌رساند: در اجرای ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی و بنا بر ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب در 20 دستگاه اجرایی (سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان) از روز یکشنبه مورخ 30 دی‌ماه 1397 از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در روز سه‌شنبه مورخ 9 بهمن‌ماه 1397 خاتمه می‌یابد.

متقاضیان گرامی شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیرفعال خواهد شد.

داوطلبان متقاضی استخدام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه‌های یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ 30 دی‌ماه 1397 (همزمان با شروع ثبت نام) در سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.

ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در تاریخ 17 اسفندماه 1397 برگزار می‌شود. توضیحات لازم در خصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصاراً از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می‌شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.

جهت هرگونه تماس با مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، با ایمیل support@hrtc.ir در تماس باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار