نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان برای سومین ماه متوالی بدترین وضعیت را در تورم نقطه به نقطه خانوارهای روستایی داشته است.
کد خبر: ۷۰۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 09 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، سیداحسن علوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 19 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: طبق مندرجات جدول شماره (10) سهم اعتبارات استان کردستان در تصویب کلان بودجه استانی سال 98 در بخش اعتبارات هزینه‌ای از 2.8 درصد سال 97 به 2.63 درصد در سال 98 کاهش یافته است.

وی گفت: در سال 98 رشد اعتبارات هزینه‌ای کشور 32.51 درصد بوده در حالی که برای کردستان 24 درصد افزایش پیش بینی شده است، در بحث تملک دارایی سرمایه‌ای کردستان از 3.1 درصد در سال 97 به 2.93 در سال 98 کاهش یافته است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کردستان برای سومین ماه متوالی بدترین وضعیت را در تورم نقطه به نقطه خانوارهای روستایی داشته است، تا کی این تبعیض باید ادامه داشته باشد؟

وی در تذکر به وزیر ارتباطات گفت: مشکلات حوزه ارتباطات در استان کردستان و عدم پوشش در حوزه تلفن همراه و اینترنت همواره مطرح شده اما بهبودی حاصل نشده و همین امر تبدیل به عامل نارضایتی شده است.

علوی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی افزود: پروازهای فرودگاه سنندج وضعیت اسفباری دارد ولی هنوز تصمیم مناسبی اتخاذ نشده است.

خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار