سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: کلیه کسانی که تا پایان سال 96 کارت‌های ملی هوشمندشان صادر شده اما هنوز برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند، کارت‌های ملی نمونه قدیم آنها باطل شد.
کد خبر: ۷۰۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 08 January 2019

به گزارش تابناک کردستان، سیف‌الله ابوترابی اظهار کرد: کسانی که تا پایان سال 96 درخواست کارت ملی هوشمند داده‌اند، کارت‌هایشان صادر شده و در دفاتر ثبت، پست و پیشخوان مانده؛ اما هنوز برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند، کارت‌های ملی نمونه قدیم آنها از هفته گذشته باطل شده است.

وی گفت: این افراد بایستی هرچه سریع‌تر برای دریافت کارت‌های ملی هوشمندشان به دفاتر مربوطه مراجعه کنند زیرا کارت‌های ملی نمونه قدیم آنها فاقد اعتبار است.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال تصریح کرد:کلیه کسانی که تاکنون نیز درخواست کارت ملی هوشمند نداشته‌اند تا پایان سال فرصت دارند به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند، همچنین کارت‌های ملی نمونه قدیم افرادی که تکمیل ثبت‌نام انجام داده‌اند تا زمان صدور کارت‌های جدید دارای اعتبار است.

وی گفت: کلیه کسانی که فاقد هرگونه کارت ملی هستند مانند کارت اولی‌ها و یا کسانی که کارت‌های ملی هوشمندشان را مفقود کرده‌اند در اولویت ثبت احوال برای صدور کارت هستند و کارت‌های ذخیره شده در ثبت احوال به این افراد اختصاص می‌یابد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار