رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر هیچ یک از مدیران استان کردستان شامل قانون بازنشستگی کشور نمی‌شوند.
کد خبر: ۶۹۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 31 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، بهرام نصرالهی‌زاده در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه بکارگیری افراد بازنشسته برابر قانون کشور از تاریخ ۲۴ آبان‌ماه سال جاری ممنوع است، این سازمان وضعیت خدمتی مدیران مشغول به کار در استان کردستان را مورد بررسی قرار داده که خوشبختانه هیچ کدام از مدیران شامل این قانون نمی‌شوند.

وی گفت: در فضای مجازی و تعدادی از رسانه‌ها عنوان شده بود که 4 نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان کردستان بازنشسته هستند که با پیگیری و بررسی پرونده و سوابق خدمتی آنان مشخص شد این اخبار صحت ندارد و هیچ بازنشسته‌ای در کردستان خدمت نمی‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تصریح کرد: طبق قانون جدید بازنشستگی کشور افرادی که خدمت آنها از ۳۰ سال گذشته باشد اما به سن ۶۵ سالگی نرسیده باشند می‌توانند تا ۳۵ سال خدمت کنند، که چند نفر از مدیران در حال حاضر این وضعیت را دارند.

وی گفت: همچنین براساس این قانون افرادی نیز که در پست مدیرکلی مشغول به خدمت هستند، اگر ۳۰ سال خدمت خود را گذرانده باشند ولی دارای مدرک کارشناسی و یا بالاتر از آن باشند بازهم شامل قانون بازنشستگی نشده و می‌توانند تا ۳۵ سال خدمت کنند که در این رابطه نیز مدیر به کار گرفته شده داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار