کارشناس هواشناسی کردستان خبر داد
کارشناس هواشناسی استان کردستان گفت: از امروز تا روز شنبه هفته آینده شاهد فعالیت یک سیستم بارشی در استان هستیم که بارش‌ها عمدتاً به شکل برف خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 20 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، نشمیل احمدیانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه‌های تراز میانی جو نشان می‌دهد که امروز و فردا استان در دامنه فعالیت موج بارشی قرار می‌گیرد؛ لذا در 48 ساعت آینده آسمان استان ابری و مه آلود خواهد بود و ریزش‌‌های جوی عمدتاً به صورت بارش برف است.

وی گفت: با وجود اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی طی امروز پنج‌شنبه و فردا صبح به ویژه برای (نیمه غربی و شمالی استان) پیش بینی می‌شود اما کماکان تا اوایل وقت روز شنبه سیستم بارشی به صورت تناوبی به فعالیت خود در استان ادامه خواهد داد.

کارشناس هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: در این مدت در گردنه‌ها و جاده‌های استان بارش برف و وزش باد سبب کولاک برف و کاهش قابل توجه دید افقی به واسطه مه غلیظ می‌شود که این شرایط سبب لغزندگی و اختلال در تردد خواهد شد. 

وی گفت: متعاقب عبور سامانه بارشی از روز شنبه تا روز دوشنبه افت محسوس دمای هوا در طول شبانه روز سبب بروز شرایط یخبندان زمستانه در استان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار