مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان خبر داد
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کردستان گفت: توزیع روزانه 10 تن مرغ منجمد در این استان برای تعادل بخشی به قیمت این فرآورده دامی در بازار آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 11 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد معاونی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به افزایش قیمت مرغ در استان اظهار کرد: این اداره کل برای تعادل بخشی به قیمت مرغ روزانه این میزان گوشت مرغ منجمد را از طریق شبکه‌های توزیعی ستاد تنظیم بازار با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی روستایی و فروشگاه‌های تعاونی مصرف توزیع می‌کند.

وی گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در سطح بازار بین 112 تا 117 هزار ریال است که مرغ‌های توزیعی این اداره کل از قرار هر کیلوگرم 89 هزار ریال در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کردستان تصریح کرد: روزانه حدود 115 تن گوشت مرغ در استان مصرف می‌شود که شرکت پشتیبانی امور دام اکنون توزیع حدود 10 درصد از این میزان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: مرغ‌های منجمد توزیعی از محل مرغ‌های خرید شده از مرغداران استان هنگام ارزانی است و اکنون در اختیار مصرف کنندگان بیشتر در مناطق کم برخوردار شهرها قرار می‌گیرد.

معاونی افزود: امسال به دلیل بالا رفتن قیمت گوشت مرغ، شرکت پشتیبانی امور دام استان حدود یک هزار تن مرغ منجمد داخلی را در بین مصرف کنندگان توزیع کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار