تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از اختصاص 121میلیارد ریال تسهیلات دولتی برای نوسازی و بازسازی ماشین آلات صنایع و معادن این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 08 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری، سید نعینم امامی اظهار داشت : با پرداخت این میزان اعتبار به بخش خصوصی بیش از 64 درصد از برنامه سهم تعهد امسال در نوسازی و بازسازی صنایع فعال این استان محقق خواهد شد.
وی، ابلاغ نکردن به موقع دستورالعمل پرداخت تسهیلات به بانک های عامل، طولانی بودن زمان بررسی، تعداد مدارک مورد نیاز و مشکل وثیقه را از مهمترین علل کندی پرداخت تسهیلات طرح برنامه بازسازی و نوسازی در استان عنوان کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد : از 15 واحد صنعتی مصوب شده در کارگروه استانی برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی، تاکنون به دو واحد موفق به دریافت تسهیلات نوسازی کامل شده است.
امامی، از راه اندازی 52 طرح صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در این استان با حمایت دولت دوازدهم خبر داد و گفت: با تکمیل و راه اندازی این تعداد طرح، برای 527 نفر با سرمایه گذاری یکهزارو 537 میلیارد ریال، شغل ایجاد شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان اینکه عملیات 971 طرح صنعتی به ارزش 92 هزار میلیارد ریال در استان در دست اجراست، افزود : 350 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد و اعتبار 50 هزار میلیارد ریالی در دست تکمیل است که تا 3 سال آینده بهره برداری می شود.
هم اینک بیش از یکهزار و 80 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری با اشتغال 20 هزار نفر فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار