امام جمعه موقت بانه:
امام جمعه موقت بانه گفت: آب شرب بانه‌ای‌ها بوی فاضلاب می‌دهد اما مسئولان برای حل مشکلات مردم «هیچ» اقدامی نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۸۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 20 November 2018

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا جمال کریمی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه آب شرب بانه‌ای‌ها بوی بد و ناخوشایند می‌دهد، اظهار کرد: مردم این شهرستان از وضعیت آب شرب نگران و گله‌مندند اما مسئولان هیچ کاری انجام نمی‌دهند.

وی با اشاره به گله‌مندی‌های مردم گفت: آب شرب بانه بوی فاضلاب می‌دهد و مردم انتظار دارند در قبال پرداخت هزینه‌هایشان آب سالم و بهداشتی مصرف کنند.

امام جمعه موقت بانه تصریح کرد: حقیقتاً بنده از آب شهر بانه استفاده نمی‌کنم چراکه غیرقابل شرب است و انگار آبی ماندگار و کهنه بوده و زمانی که آب را مصرف می‌کنید انگار از داخل فاضلاب بیرون آمده است.

وی با اشاره به تذکرات خود به مسئولان در راستای انعکاس مشکلات و مطالبات مردم گفت: خود مسئولان از وضعیت کنونی آب شرب بانه وحشت دارند اما هیچ اقدامی نمی‌کنند و تنها وعده می‌دهند.

ماموستا کریمی با اشاره به فرموده امام علی(ع) افزود: «همانا امروز روز کار است و روز حساب نیست و فردا روز حساب است و کس را مجال کار نیست» اما متأسفانه مسئولان تنها شعار می‌دهند و کار عملی انجام نمی‌دهند.

وی از مسئولان خواست که براساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب «شب‌ و روز نشناسند» و هر مسئولی که می‌خواهد به مردم خدمت کند، فرمایشات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
در کتابهای دوران ابتدایی اولین مشخصه آب شرب بی رنگ و بی بو بودن آن آمده است.آب شرب بانه هم رنگ غیر عادی و هم بوی نامطبوعی دارد. درد بزرگتر اینکه مدیران این مشکل را همیشه انکار کرده اند.وقتی مدیران اجرایی درگیر سیاسی کاری و سیاست بازی میشوند.نتیجه جز انکار واقعیت چیز دیگری نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار