وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش گفت: بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان با تاکید و پیگیری‌های صورت گرفته، به سرعت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۷۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 31 October 2018

به گزارش تابناک کردستان، سید محمد بطحایی در جمع خبرنگاران در مورد تمهیدات این وزارتخانه برای بهبود معیشت معلمان اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامی که برای معیشت معلمان در دستور کار قرار داده‌ایم طرح رتبه‌بندی است که اکنون در دولت در حال بررسی بوده و امید است به زودی در اختیار مجلس قرار گیرد.

وی همچنین 17 مهرماه در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود با اهمیتی که دولت برای رتبه‌بندی معلمان قائل است تلاش می‌کنیم این لایحه در سه ماه آینده به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز از بطحایی خواسته‌اند با جدیت طرح رتبه‌بندی معلمان را در دولت پیگیری کند تا با توجه به این که اکنون پیش‌نویس بودجه سال 98 در حال آماده شدن است، لایحه رتبه‌بندی معلمان زودتر به صحن علنی مجلس آمده و تصویب شود تا بتوان اعتبارات مناسبی را در بودجه سال 98 برای اجرایی شدن این طرح پیش بینی کرد.

به کمک مالی خانواده‌ها نیازمندیم

وی در پاسخ به این سوال که چرا اکنون انجمن اولیا و مربیان اهرمی برای دریافت وجه از خانواده شده است، تصریح کرد: به کمک‌های مالی و اقتصادی خانواده‌ها به شدت نیازمندیم و این موضوع را حاشا نمی‌کنیم اما کاش روزی شود که وزیر آموزش و پرورش اعلام کند ریالی از اولیا نمی‌گیریم و امیدوارم این روز نزدیک باشد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه امروز بیش از کمک‌های مالی به مشارکت و همسویی خانواده‌ها نیاز داریم، گفت: ضرورت انجمن اولیا و مربیان از این جهت اهمیت دارد که به همسویی مدرسه و خانواده منجر می‌شود.

وی از انجمن اولیا و مربیان خواست بخش کوچکی از فعالیت این انجمن را به مسائل مالی اختصاص داده و بخش عمده‌ای را صرف همسویی مدرسه و خانواده کنند و افزود: اگر این همسویی محقق نشود، تربیت به درستی انجام نخواهد گرفت.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار