استاندار کردستان از نیروهای نظامی و انتظامی خواست مبارزه با قاچاق از مرزها خصوصاً قاچاق دام زنده را کاملاً جدی رصد و با آن بدون تسامح برخورد کنند.
کد خبر: ۶۶۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 17 October 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در مراسم معارفه فرماندار سقز اظهار کرد: وعده کرده بودیم بازارچه سیف در مهرماه به بهره‌برداری برسد و برای این کار، هم اعتبار مورد نیاز را تامین کردیم و هم پیمانکار پروژه معرفی شد.

وی گفت: ما کار را آغاز کردیم اما اقلیم کردستان عراق در این خصوص همکاری نکرده است، ولی در سفری که به اقلیم خواهیم داشت این موضوع را مجدداً پیگیری و به امید خدا به نتیجه خواهیم رساند.

استاندار کردستان تصریح کرد: تنها دلیل عقب افتادن بازگشایی بازارچه سیف، عدم همکاری حکومت اقلیم است.

وی ضمن قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های استان و شهرستان تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبار انجام شده سال آینده فرودگاه سقز به بهره‌برداری برسد و پرواز در آن انجام شود.

وی به وضعیت اقتصادی کشور هم گریزی زد و از مردم خواست تسلیم فضاسازی‌های رسانه‌ای بیگانگان نشوند.

مرادنبا افزود: جامعه به سلامت از این وضعیت عبور خواهد کرد و مردم هم باید در مقابل سودجویان  اقتصادی هوشیار باشند.

وی از نیروهای نظامی و انتظامی خواست مبارزه با قاچاق از مرزها خصوصاً قاچاق دام زنده را کاملاً جدی رصد و با آن بدون تسامح برخورد کنند.

استاندار کردستان نیروهای بومی و مدیران دستگاه‌ها را به تلاش بیشتر برای جلب رضایت مردم فراخواند و اظهار کرد: نیروهای بومی و فرماندار شهرستان که بومی شهرستان است باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بداند و منشأ کارهای مثبت برای مردم و شهرستان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار