عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معتقد است که دونرخی کردن بنزین از سوی دولت ممنوع است.
کد خبر: ۶۶۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ 17 October 2018

به گزارش تابناک کردستان، عبدالله سامری در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال دونرخی شدن بنزین تا پایان سال جاری، اظهار کرد: به هیچ ‌وجه موضوع دونرخی شدن بنزین نه از سوی دولت و نه مجلس مطرح نیست.

وی گفت: طبق مصوبه مجلس و براساس قانون بودجه سال 97، دولت موظف شده تا نرخ بنزین را تا پایان سال جاری ثابت نگه دارد و هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت بنزین ممنوع و خلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین موجب می‌شود تا تورم در قیمت انواع کالاهای اساسی بیشتر شود، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس با هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی مخالف‌ هستند.

وی گفت: ما هم در مجلس می‌پذیریم که قیمت بنزینی که به مردم در کشور عرضه می‌شود، واقعی نیست و با قیمت واقعی آن فاصله بسیاری دارد، اما در شرایط فعلی هرگونه افزایش قیمت و یا دونرخی کردن آن به صلاح کشور نیست و موجب فشار بیشتر به اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه می‌شود.

سامری افزود: درخواست بنده از دولت این است که در شرایط فعلی یارانه‌‌‌های بیشتری برای بنزین اختصاص دهد تا از قاچاق آن نیز جلوگیری به عمل آید، مجلس نیز در این مسیر کمک‌ حال دولت خواهد بود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار