با حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر شکراله سلمان‌زاده رامهرمزی به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان منصوب شد.
کد خبر: ۶۶۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 10 October 2018

در متن این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده حضرت‌عالی و با توجه به تأیید جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی، مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدین وسیله و با حفظ سمت کنونی معاونت بهداشت این دانشگاه و ریاست مرکز بهداشت استان، به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم آن دانشکده و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش‌های حوزه مأموریت خود و در چارچوب اسناد بالادستی به‌ویژه سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های موردنظر وزارت متبوع، اقدامات ذیل را به‌ انجام رسانید:

تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به‌ویژه محرومین و نیازمندان؛

ارتقاء برنامه‌های جاری حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی؛

صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی؛

عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و اهداف و برنامه‌های سلامت دولت دوازدهم؛

توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود؛

توجه به امر اعتدال، توانمندی و شایسته‌سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت؛

هدایت مجموعه تحت امر به عنوان بخشی مهم از مجموعه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه کلان منطقه چهارم آمایشی.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

پیش از این دکتر علیرضا آموزنده ریسات دانشکده علوم پزشکی آبادان را بر عهده داشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار