با حکم عبدالمحمد زاهدی
محمد شفیعی، فرماندار سابق مریوان که چندی قبل از سمت خود برکنار شده بود با حکم عبدالمحمد زاهدی استاندار سابق کردستان به عنوان مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری قزوین منصوب شد.
کد خبر: ۶۶۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 29 September 2018

به گزارش تابناک کردستان، محمد شفیعی که در تاریخ 5 بهمن ماه سال 95 به عنوان فرماندار مریوان جایگزین محمد فلاحی شده بود در 25 شهریورماه 97 و بعد از گذشت 20 ماه از فرمانداری این شهرستان برکنار شد.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان در آن زمان گزارش داده بود که بهمن مرادنیا در ابلاغی یوسف باشی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مریوان منصوب کرده است.

رسانه‌های نزدیک به شفیعی در کردستان هم در آن مقطع زمانی، درباره انتصاب وی در یکی از پست‌های مدیریتی استان قزوین خبر داد بودند! که این امر امروز محقق شد.

اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین امروز گزارش داده که با صدور حکمی از سوی عبدالمحمد زاهدی، محمد شفیعی به عنوان مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری قزوین منصوب شد.

سایت استانداری قزوین در سوابق شفیعی به حضور وی در دو پست مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان و فرمانداری مریوان اشاره کرده است.

شاید دلیل اعتماد دوباره زاهدی به شفیعی در پست امنیتی سابق را بتوان در یکی از اظهارات وزیر کشور جستجو کرد وقتی که عبدالرضا رحمانی‌فضلی در روز معارفه زاهدی به عنوان استاندار دولت دوازدهم در قزوین و در دیدار با نماینده ولی فقیه در آن استان درباره استاندار سابق کردستان گفت: «آقای زاهدی استاندار جدید این استان اخیراً به مدت چهار سال استاندار کردستان بودند و توانستند از نظر امنیتی آن استان را خوب اداره کنند»!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
مگر جناب زاهدی بازنشسته نیست یا این قانون هم در کوزه افتاد
مجید رشیدیان مخابرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
تشکر از حسن انتخاب استاندار عزیز مان بدون شک با مدیریتی که از ایشان سراغ داریم بهترینها را گلچنین نمودند
بطحایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
با توجه به تجربیات وسوابقی جناب شفیعی انتخاب شایسته وبجاییست ضمن تبریک آرزوی موفقیت داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار