نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان «یاد یاران» شنبه شب با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و علی اصغر زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از مسئولان اجرایی و نظامی درقم افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 23 September 2018

به گزارش تابناک قم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در مراسم افتتاح این نمایشگاه در سخنانی اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 100 غرفه محتوایی در موضوعات گوناگون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شده است.

مهدی کبیری پور در ادامه افزود: امسال در نمایشگاه یاد یاران، موضوعاتی از جمله آسیب های اجتماعی، انحرافات دینی و عرفان های نوظهور، آسیب های مربوط به فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و مسائل مربوط به اقتصادی مقاومتی نیز به شکل جدی پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ، گوشه ای از حماسه آفرینی رزمندگان قم در عملیات کربلای چهار با عنوان «مردان آسمانی» به تصویر کشیده می شود، خاطرنشان کرد: در این مجموعه علاوه بر نمایش یادمان ها و جنگ افزارهای نظامی، دستاوردهای صنعت هسته ای کشورمان نیز برای بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان نمایشگاه بزرگ یاد یاران تا روز ششم مهرماه سال جاری در حد فاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس در شهر مقدس قم برپاست و در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت 9 الی 13 و 18 الی 23 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار