مدیرکل دفتر پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: سامانه‌های جوی نشان می‌دهد از فردا (سه‌شنبه) تا آخر هفته جاری در نیمی از استان‌های کشور بارش باران خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۵۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 17 September 2018

به گزارش تابناک کردستان، مسعود حقیقت در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته شاهد باران در استان‌هایی مانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، کردستان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و البرز خواهیم بود.

وی گفت: امروز تا آخر وقت در بیشتر مناطق کشور پدیده خاصی نداریم اما از بعدازظهر امروز با نفوذ جریان‌های شمالی به سمت سواحل خزر به ویژه در استان گیلان بارندگی آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر پایش سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: سه شنبه بارش در کشور گسترده‌تر می‌شود و سواحل خزر نیز همچنان بارش باران و وزش باد خواهد داشت، در بعد از ظهر آن روز در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز، دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی گفت: روز چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، مناطقی از شمال شرق و دامنه‌های البرز رگبار باران با احتمال رعد و برق وجود دارد و در استان‌های شمالی همچنان بارش باران ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار