نماینده مریوان و سروآباد در گفت‌وگو با تابناک:
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه یک فوریتی ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی که منطقه آزاد بانه و مریوان و نیز منطقه ویژه بیجاز سقز دیواندره را هم شامل می‌شود امروز در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.
کد خبر: ۶۴۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 29 August 2018

منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان اظهار کرد: نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه یک فوریتی ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی که منطقه آزاد بانه و مریوان و نیز منطقه ویژه بیجاز سقز دیواندره را هم شامل می‌شود با 127 رأی موافق، 51 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در جلسه با کلیات آن موافقت کردند.

وی گفت: جلسات متعددی در مرکز پژوهش‌های مجلس برای ایجاد این مناطق برگزار شد و همچنین کمیته‌ای در کمیسیون اقتصادی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با شاره به اینکه در تصویب لایحه مورد نظر پیشنهاد مرکز پژوهش‌ها مبنی بر أخذ رأی برای هر منطقه آزاد به صورت جداگانه، لحاظ نشد، تصریح کرد: از 86 منطقه ویژه پیشنهادی، 61 منطقه در مناطق کمتر توسعه یافته است که می‌تواند به توسعه کشور کمک کند.

وی گفت: مهم‌ترین موضوع در تصویب لایحه، تصویب کلیات آن بود که امروز محقق شد و در جلسات دیگری جزئیات لایحه مطرح و برای تصویب آن رأی‌گیری به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار