رئیس سازمان اداری و استخدامی خبر داد
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: اطلاعات حقوق مدیران دولتی تا پایان تابستان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۴۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 26 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، جمشید انصاری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار کرد: تا پایان تابستان اطلاعات حقوق مدیران دستگاه های دولتی در سامانه ثبت و اعلام حقوق و مزایای مدیران، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی گفت: از هزار و 130 نقطه پرداخت در دستگاه‌ها تاکنون مقررات 626 دستگاه در این سامانه ثبت شده و 581 نقطه پرداخت اسامی کارکنان خود را وارد کرده‌اند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: 313 دستگاه در فروردین، 281 دستگاه در اردیبهشت و خرداد و 230 دستگاه در تیرماه اطلاعات خود را وارد سامانه ثبت و اعلام حقوق و مزایای مدیران کرده‌اند.

وی گفت: 94 هزار نفر در کشور متصدی مشاغل مدیریت هستند و پس از ثبت اطلاعات حقوق‌های رده مدیران کل به بالا در این سامانه قابل مشاهده خواهد بود.

انصاری با اشاره به تصویب اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری افراد بازنشسته افزود: 115 معاون وزیر، استاندار، ​سفیر و هم تراز آنها و 94 نفر با مزایای ایثارگری در دولت مشمول این قانون هستند.

وی با بیان اینکه دولت مشکلی برای اجرای این قانون ندارد اظهار کرد: 14 استاندار، 14 معاون استاندار، 5 فرماندار و 4 سفیر از جمله افراد مشمول این قانون هستند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار