استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۲۸۶ طرح عمرانی و خدماتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۳ طرح هم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 23 August 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا اظهار کرد: طرح های مورد نظر از سوی 10 دستگاه اجرایی و هشت شهرداری در شهرستان‌های 10 گانه استان و با صرف یک هزار و 265 میلیارد و 502 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

وی گفت: 176 طرح ملی، 31 پروژه استانی و 79 طرح از محل سایر منابع از جمله سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده و توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، شرکت توزیع نیروی برق، ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، دانشگاه علوم پزشکی، هواشناسی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی اجرا شده‌اند.

استاندار کردستان تصریح کرد: 34 طرح از 286 طرح قابل افتتاح توسط هشت شهرداری استان با صرف 64 میلیارد و 309 میلیون ریال اعتبار اجرا شده که 18 میلیارد و 520 میلیون ریال از این اعتبارات از محل منابع استانی و 45 میلیارد و 789 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات سایر منابع تامین شده است.

وی شهرداری‌های اجرا کننده 34 طرح مدیریت شهری را شامل شویشه، برده‌رشه، کانی‌سور، بانه، آرمرده، قروه، بیجار و کامیاران اعلام کرد.

مرادنیا با بیان اینکه در این هفته عملیات اجرایی 13 طرح نیز با 67 میلیارد و 859 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده آغاز می‌شود، افزود: 10 مورد از این طرح‌ها از سوی شهرداری بانه و کامیاران و 3 مورد هم از سوی شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل ورزش و جوانان استان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: 13 طرح آماده کلنگ‌زنی در استان شامل 4 طرح با 23 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده از محل اعتبارات استانی و 9 طرح با 44 میلیارد و 859 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده از محل اعتبارات سایر منابع است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
لطفاجناب استانداردستوربفرمایند لیست این طرحها به استحضار مردم شریف برسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار