سردار مسعود خرم‌نیا امروز جلسه‌ای با خبرنگاران برگزار کرد؛ نه از هیچ قلم بدستی گلایه کرد و نه وعده‌ای داد؛ فرصت را هم غنیمت ندانست که به نام تجلیل از خبرنگار، برای خود و مجموعه‌اش گزارش عملکرد بسازد! تنها به مدت 5 دقیقه با لحن آرام همیشگی‌اش سخن گفت و البته، به یک عکس دسته‌جمعی میهمان‌مان کرد! همین.
کد خبر: ۶۴۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 23 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا با تبریک 17 مرداد و روز خبرنگار، دلیل تأخیر در برگزاری جلسه تجلیل از خبرنگاران استان را مشغله کاری عنوان و اظهار کرد: هدف نشست نه ارائه عملکرد و گزارش بلکه تنها عرض ارادت به همه کسانی است که در عرصه اطلاع‌رسانی کردستان فعالیت می‌کنند.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران استان در سال 96 به لحاظ کار رسانه‌ای وظایف سنگینی را به دوش کشیدند گفت: در مدت 5 ماهی هم که از سال 97 پشت سر گذاشتیم به هر حال مشکلاتی و چالش‌هایی در سطح استان وجود داشته و با اتفاقاتی روبرو شدیم که به حمدلله رسانه‌ها به خوبی توانستند از عهده رسالت خود برآمده و به وظیفه خود عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: کسانی که در عرصه مطبوعات کردستان فعال هستند صاحب فکر، اندیشه و درک عمیق و وسیعی از وضعیت استان در حوزه‌های مختلف هستند و با نگاه تیزبینانه در این عرصه فعالیت می‌کنند.

وی نشست امروز خود و همکارانش با شماری از خبرنگاران استان را یک جمع خانوادگی و دوستانه توصیف کرد و گفت: در غالب مأموریت‌های مجموعه پلیس در کردستان، خبرنگاران در کنار ما و همکارانمان هستند و این حضور و انعکاس به موقع و صحیح اخبار توسط آنها، عرصه را از بدخواهان می‌گیرد که از این حیث پلیس قدردان مجموعه فعالان عرصه خبر کردستان است.

سردار خرم‌نیا به موضوع برنامه‌های هفته ناجا در استان هم در سال جاری اشاره کرد و افزود: مرحله اول برنامه‌ها از عید سعید قربان آغاز و در عید سعید غدیر به پایان می‌رسد که این مرحله در حقیقت درون‌سازمانی است.

وی خاطر نشان کرد: مرحله دوم برنامه‌ها هم از 13 تا 19 مهرماه پیش‌بینی شده که یک هفته قبل از آغاز هفته مذکور درباره برنامه‌ها اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.  

قبل از سخنان سردار خرم‌نیا، سرهنگ عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان هم در سخنان کوتاهی با تمجید از نقش خبرنگاران استان در اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع به مردم، از همکاری فعالان عرصه خبر استان با همه زیرمجموعه‌های فرماندهی انتظامی کردستان تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار