تنها چند ساعت قبل از نشست نمایشی استاندار کردستان با خبرنگاران
«فرید کریمی»، مدیرمسئول سایت تابناک کردستان، امروز، یکشنبه 21 مردادماه 97 و تنها چند ساعت قبل از نشست نمایشی استاندار کردستان با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، «در خصوص شکایت دانشگاه علوم پزشکی دائر بر نشر اکاذیب» به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج احضار شد.
کد خبر: ۶۴۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 12 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، «فرید کریمی»، مدیر مسئول سایت تابناک کردستان، با شکایت تازه دانشگاه علوم پزشکی کردستان، امروز یکشنبه 21 مردادماه 97 و با تعیین مهلت 10 روزه، به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج احضار شد.

نوع علت حضور در ابلاغیه صادر شده خطاب به مدیرمسئول تابناک کردستان، «شکایت دانشگاه علوم پزشکی دائر بر نشر اکاذیب» اعلام و نتیجه عدم حضور «جلب» عنوان شده است.

احضار «فرید کریمی» به شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب سنندج با شکایت تازه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حالی انجام شده که گویا قرار است تا چند ساعت دیگر نشست نمایشی نماینده عالی دولت دوازدهم در کردستان با عده‌ای خبرنگار در هتل جهانگردی سنندج برگزار شود.

شکایت اخیر، تازه‌ترین شکایت دانشگاه علوم پزشکی از «فرید کریمی» است و این فعال رسانه‌ای از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون، به دلیل شکایت‌های دستگاه دولتی مذکور، بارها به پلیس فتا و دادسرای عمومی و انقلاب سنندج احضار شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
روز خبرنگار مبارک باشد!
دولت برای یکی لوح تقدیر می فرستد و برای یکی هم احضاریه!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار