رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی محمدباقر محمدی معاون امداد و نجات لرستان را به سمت سرپرست جمعیت هلال احمر استان کردستان منصوب کرد.
کد خبر: ۶۴۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 12 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی محمدباقر محمدی را به سمت سرپرست جمعیت هلال احمر استان کردستان منصوب کرد.

محمدباقر محمدی پیش از این معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان بود.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
سلام علیکم
چشم ما به دفاع وکلای استان کردستان در مجلس روشن باد می گفتند هر دم از این باغ بری می رسد اما نگفتند که تازه تر از تازه تری می رسد چون این امر یک ضرب المثل بود نه اقدامی عملی.با وجود دکتر ...،دکتر ... که جای تقدیر از زحمات ایشان واجب است آوردن فردی از لرستان بسی مایه تاسف و تاثر است ،تا کی ما باید آزمایشگاه افراد ناکارآمد باشیم جناب محمدی تا کردستان را بشناسد و به خلق و خوی مردم این استان آگاهی و وقوف کامل پیدا کند از استان رخت بر بسته است.
احمد لطفی
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
"حق به حق دار رسید"

 
نگارنده: احمد لطفی- مدرس دانشگاه
 
چند ماه پیش در معرفی جناب آقای محمد باقر محمدی عضو محترم خانواده ی شهدا، استاد و مددکار و مددرسان در حوزه ی فعالیتهای گسترده ی هلال احمرنوشتم، که در آن مقاله مطالبی بدین مضمون آمده بود؛ توفیقات و تلاشگری های برادر محمد باقر محمدی براهل کمال و انسانهای وارسته و غیر تنگ نظر پوشیده نبوده ، و نیست، زیرا ایشان و مرحوم پدرش در دوران دفاع مقدس در راه وطن و دین و مذهب جهاد فی سبیل الله را در پرونده ی معنوی خویش دارند .چند ماه قبل ... مسئولین و نمایندگان استان ایلام را برا ی بکار گیری وی که دارای سابقه ی خدمت و دارا بودن تجربه ی فراوان مددرسانی است، در یک مقاله بطور مبسوط و نصیحت گونه شایستگی چنین نیروی جهادی ای را یاد آوری کردم. برحسب وطیفه ی دینی و دفاع از خانواده ی شهدا و چنین جوان تحصیلکرده ای، توانمندیهای ایشان را مورد توجه قرار دادم. و هرچه منتظر ماندم دیدم که مقاله و نوشته ی بنده در استان خودم جواب نداد، اما امروز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۵/۲۱ شمسی متوجه شدم که جناب دکتر علی اصغر پیوندی حکم سرپرست جمعیت هلال احمر استان کردستان را برای ایشان رقم زده است، وطی حکمی ایشان را انتخاب کرده است.ضمن سپاس از حسن انتخاب ایشان لازم به ذکر است ، که جناب محمد باقر محمدی اصالتا" جزو اتحادیه ی ایل کلهر به حساب می آیند، کارنامه ی چنین اتحادیه ای در مرز داری و وطن دوستی ، خصوصا" جان فشانی های داودخان کلهر ویارانش برکسی پوشیده نیست. بنابراین خدارا شاکرم که دانش آموخته ی شهرم که ا ز جوانان برومند و باادب و اخلاص است به چنین جایگاهی از خدمتگزاری و مددرسانی رسیده است. واقعیت اجتماعی آن است که مسئولیتها را باید به افراد درد کشیده و شهید داده و مسئولیت پذیر و خوشنام سپرد . خصوصا" زمانی که چنین افرادی مانند استاد محمد باقر محمدی تخصص و علم و دانش لازم را نیز برای خدمت بیشتر به مردم و جامعه ی مسلمین داشته باشند.

درپایان ؛ اینجانب حسن تدبیر مسئولان محترم هلال احمر کشور و استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کردستان را در انتخاب جناب آقای محمدباقر محمدی به سرپرستی جمعیت هلال احمر استان کردستان را تبریک عرض نموده، و از این که به افکار عموی اعتنا فرموده اند، و حق را به حق دار داده اند، نهایت تشکر و قدر دانی را دارم
"من الله التوفیق"
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار