در نشست «مرادنیا» با اتاق اصناف انجام شد
استاندار کردستان پرداخت هرگونه وجه از جانب اصناف به نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی تحت هر عنوانی را غیرقابل قبول و خلاف قانون اعلام کرد و گفت: برخی از اصناف به برخی نهاد‌ها برای اجرای برنامه‌هایی پول پرداخت می‌کنند که این امر غیرقانونی و ظلم به اصناف و بازاریان است.
کد خبر: ۶۴۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ 09 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، بهمن مرادنیا در نشست با اتاق اصناف سنندج پرداخت هرگونه وجه از جانب اصناف به نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی تحت هر عنوانی را غیرقابل قبول و خلاف قانون اعلام و اظهار کرد: برخی از اصناف به برخی نهاد‌ها برای اجرای برنامه‌هایی پول پرداخت می‌کنند که این امر غیرقانونی و ظلم به اصناف و بازاریان است.

وی گفت: ما برای اجرای هر برنامه‌ای ردیف اعتبار خاص داریم و در صورت نبود اعتبار، برنامه‌ای برگزار نمی‌کنیم.

استاندار کردستان سیمای شهری سنندج را به واسطه حضور دستفروشان و صنوف آلاینده، نابسامان توصیف و تصریح کرد: حضور این همه دستفروش و ناسامانی، شایسته مرکز استان نیست و باید در کمترین زمان ممکن اوضاع تغییر کند.

وی شهرداری و فرمانداری را متولیان اصلی ساماندهی فضای شهری عنوان کرد و گفت: ظرف یک هفته آینده باید کارگروهی برای اجرایی شدن انتقال صنوف آلاینده و ساماندهی دستفروشان تشکیل و تصمیمات اجرایی اتخاذ شود.

مرادنیا پایبندی به قانون و حفظ آرامش در بازار را خواستار شد و افزود: هم اکنون سه بازارچه بدون مجوز در شهر سنندج فعالیت دارند که یا باید نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کنند و یا باید از فعالیت آنان جلوگیری شود.

وی بر ارائه کالا‌های با کیفیت و قیمت مناسب در نمایشگاه‌ها تأکید و اظهار کرد: اصناف مختلف، انصاف و عدالت را رعایت کنند و اگر احتکار در کالایی صورت بگیرد، اجحاف به همشهریان است.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار