فرماندار سنندج:
فرماندار شهرستان سنندج گفت: متأسفانه نگهداری پارک جنگلی آبیدر سنندج به فراموشی سپرده شده است.
کد خبر: ۶۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 08 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، محمدابراهیم زارعی در جلسه علنی شورای شهر سنندج که با حضور اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه درآمدهای شهرداری سنندج از محل درآمدهای ارزش افزوده بسیار کاهش یافته و این وضعیت واقعاً نگران‌کننده است.

وی با اشاره به بررسی‌ها خود گفت: گزارش‌های ارائه شده رؤسای کمیسیون‌های شورای شهر سنندج امیدوارکننده است! و به سمتی پیش می‌رویم که پروژه‌های بزرگی در سطح شهر اتفاق می‌افتد اما نباید پروژه‌های عمرانی ریز را فراموش کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: شهرداری و اعضای شورای شهر بیشتر به احداث بلوار و خیابان توجه کرده‌اند، گرچه این کار مهم اما باید به پروژه‌های عمرانی ریز و پیاده‌راه‌های خیابان‌های سطح شهر نیز توجه شود چراکه نبود پیاده‌راه یکی از معضلات جدی در سنندج است و لازم است یک نهضت پیاده‌راه در سطح شهر شکل بگیرد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به  پارک جنگلی آبیدر گفت: متأسفانه نگهداری آبیدر سنندج به فراموشی سپرده شده است و از لحاظ اعتباری برای نگهداری آبیدر کمک می‌کنیم.

زارعی با تاکید بر ساماندهی صنوف آلاینده در سطح شهر افزود: باید جریمه‌های ماده 100 افزایش یابد تا دیگر تخلفاتی صورت نگیرد چراکه اکنون میزان جریمه‌ها بازدارنده نیست.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار