معاون اقتصادی استاندار قزوین :
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: کمبودی درخصوص کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد و درصورت نیاز به اندازه کافی وارد بازار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 23 July 2018

کمبودی درخصوص کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد

به گزارش تابناک قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود : نهاده های دامی با ارز دولتی و با قیمت ۴۲۰۰ تومان خریداری و توزیع می شود و افزایش غیر منطقی در برخی کالاها مثل مرغ گرم و گوشت قرمز پذیرفتنی نیست.


وی اضافه کرد : درصورت افزایش نامتعارف قیمت گوشت مرغ و قرمز ، با تصمیم ستاد تنظیم بازار ، مرغ و گوشت منجمد با حجم بالا به بازار عرضه می شود.

 
حبیبی ادامه داد : الزام به درج قیمت کالاها و خدمات، در صدر تخلفات ارسال شده می باشد که باید کنترل و نظارت شود.


معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد : قیمت ها باید در معرض دید عموم مردم باشد تا از نارضایتی ها در این زمینه کاسته شود.


حبیبی کنترل بازار و جلوگیری از احتکار را بسیار مهم و ضروری توصیف کرد و گفت : باید بصورت ویژه و توسط کمیته ای خاص انبارها و مراکز نگهداری کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بازرسی و با متخلفین برخورد شود.


وی در این زمینه از دستگاه قضایی استان خواست در بحث بازار و برخورد با اخلالگران بصورت جدی ورود پیدا کند تا اعتماد مردم به مسئولان بالا رود.


معاون اقتصادی استاندار به افزایش بی رویه میوه و لبنیات در بازار اشاره کرد و گفت : این موضوع اصلا قابل قبول نیست و باید کنترل ها و نظارت افزایش یابد تا مردم در فشار افزایش قیمت ها نباشند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار