معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی کردستان از روز یکشنبه 24 تیرماه با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی تغییر می‌کند.
کد خبر: ۶۳۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 14 July 2018

به گزارش تابناک کردستان، حسین فیروزی در گفت و گو با ایرنا، ساعات کار ادارات و دستگاه‌های دولتی، بانک ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی را از 24 تیرماه جاری از ساعت 6:30 صبح تا 13:30 بعد از ظهر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ساعت کاری روزهای پنجشنبه از ساعت 6:30 تا 12:45 ظهر است، گفت: در زمان اجرای این بخشنامه، دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسانی به مردم و صرفه‌جویی در مصرف برق را در اولویت کاری خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تصریح کرد: اعضای دبیرخانه کارگروه اشتغال، بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزا و میز کار اشتغال در دستگاه‌های اجرایی از این تغییر ساعت مستثنی هستند و طبق روال عادی یعنی از ساعت 7 و 30 تا 14 و 30 فعال خواهند بود.

وی از مدیران ادارات خواست ضمن تلاش برای حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق و خاموش کردن سیستم‌های برقی غیرضروری و استفاده از دستگاه‌های مولد برق با هماهنگی شرکت توزیع برق استان، در خصوص اجرای این مصوبه برنامه‌ریزی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار