توسط دادستان سنندج و به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان به مناسبت هفته قوه قضائیه به تمامی مددجویان زندان مرکزی این شهر در صورت داشتن شرایط لازم، ۱۰ روز مرخصی اعطا کرد.
کد خبر: ۶۲۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 27 June 2018

به گزارش تابناک کردستان، اکبر جوهری دادستان مرکز استان کردستان در معیت کلی‌وند قاضی ناظر بر زندان و همچنین معاون وی به مناسبت هفته قوه قضائیه، از زندان مرکزی سنندج بازدید کردند.

در این بازدید که جمعی از قضات شعبات مختلف دادسرای سنندج نیز حضور داشتند، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان به مشکلات قضایی آنان نیز به صورت ویژه رسیدگی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در پایان بررسی مشکلات قضایی مددجویان و در سالن اجتماعات این مرکز اصلاحی و تربیتی خطاب به مددجویان، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه تصریح کرد: دستگاه قضا در کنار اینکه مجری عدالت است، یاور و مددکار زندانیان و خانواده‌های آنان نیز هست.

وی رأفت اسلامی را جزء لاینفک قوه قضائیه برشمرد و گفت: حوزه دادستانی  تلاش و توان خود را به کار خواهند بست تا تمامی درخواست‌های زندانیان اعم از مرخصی، عفو، آزادی مشروط و غیره در صورت واجد شرایط بودن با پاسخ مثبت روبرو شود.

گفتنی است، دادستان عمومی و انقلاب سنندج به مناسبت هفته قوه قضائیه به تمامی مددجویان زندان مرکزی این شهر در صورت داشتن شرایط لازم، ۱۰ روز مرخصی اعطا کرد.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار